דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למציגים בתערוכה 

מאת    [ 02/07/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1602 פעמים ]

בארץ נערכות תערוכות בנושאים רבים ומגוונים כאשר הרעיון העומד בתערוכות אלו הוא, לאפשר לכמה שיותר בעלי עסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בדוכנים המוקצים להם מראש לפי גודל וצורך וכך האנשים המגיעים לתערוכה נחשפים לתחום שמעניין אותם בצורה מקסימלית תוך קבלת מידע על כל דבר ועניין.

בעת הקמת דוכן בתערוכה חשוב למצוא דרכים להפוך את הדוכן לאטרקטיבי שכן, הבאים לתערוכה מתבלבלים מעודף ההיצע שלפניהם ויש ליצור תצוגה לתערוכות שמושכת את העין וגורמת לאנשים לרצות לעצור ליד הדוכן לשם קבלת מידע נוסף שכן, תערוכה נמשכת לרוב יום או יומיים בלבד וחבל לפספס את המטרה.

בעת ההיערכות לקראת הקמת תצוגה לתערוכות יש להכין פליירים עם מידע על המוצר כמו גם מוצרים מוקטנים להתנסות עצמית, ככל שהדוכן יהיה מעניין עם אנשי צוות פעילים ודינמיים, כך תופק ממנו תועלת רבה יותר ואנשים שטרם הכירו את המוצר או את השירות יבקשו לנסות אותו כדי לרכשו לאחר מכן.

עלות הקמת תצוגה לתערוכות

באם אתם עומדים להשתתף בתערוכה כשלהי ויש לכם דוכן תוכלו לעצב אותו בעצמכם, אך רצוי לקחת חברה שתעניק לכם עיצוב מקצועי, שכן העלות שתשלמו בגין העיצוב תהיה שולית לעומת הרווחים שיהיו בעקבות הלקוחות הרבים שיגיעו לדוכן ויכירו את בית העסק או את המוצר החדש המוצע בו.

העלות של הקמת תצוגה לתערוכות משתנה מחברה לחברה, כאשר דרך האינטרנט ניתן לבצע בדיקה של השוואת מחירים ולבחור את החברה הטובה והנוחה ביותר עבורכם, לא רק בגלל המחיר אלא בעיקר בשל האמינות והמקצועיות שלה, כמו גם היכולת של החברה להצביע על לקוחות מרוצים שהשתמשו בשירותיה.

תצוגה דינמית

בעלי דוכנים המופיעים באופן קבוע בדוכנים צריכים לשמור על חדשנות בתצוגה ולא להופיע כל פעם עם אותם אביזרים או סגנון ולכן, יש להתעדכן בטרנדים החדשים בתחום זה ולקחת את הרעיונות וליישמם בתערוכה כדי שזו תביא לעוד לקוחות, אשר יתרשמו מהדוכן האטרקטיבי במיוחד שאתם הצגתם.

תצוגה לתערוכה צריכה להיות דינמית ונוחה להסרה שכן, לא תמיד ניתן להשאיר את החפצים במקום, ולכן עדיף למצוא תצוגות שקל לפרק ולהרכיב אותן ולא נדרשת כל מיומנות מיוחדת, אלא תוך מספר פעולות פשוטות מקימים ומפרקים את הדוכן וכל עובד המפעיל את הדוכן יכול לעשות זאת ביתר קלות, וכך ניתן אף להקים כמה תצוגות מתקפלות וכל פעם לשנות את התצוגה לאחרת מבלי להתאמץ ובכך הלקוחות והמפעילים של הדוכן מרוצים.

תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה


חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב